smsعاشقانه

hasti

میون ِ قلبای امروزیِ ما
نمیدونم چرا نمیشه پُل بست…

♥♥ جملات عاشقانه ♥♥

هرچی سرم شلوغ شد
رو قلبِ من اثر نذاشت
بدون ِ تو دنیای من انگار تماشاگر نداشت…

♥♥ sms عاشقانه ♥♥

عاشقم گر نیستی
لطفی بکن
نفرت بورز…
بی تفاوت بودنت هرلحظه آبم میکند…

♥♥ پیامک عاشقانه ♥♥

انتهای داستانم شنیدنیست…
من خواستار او بودم و او خواستار او…

♥♥ متن عاشقانه ♥♥

باز نیستی و دلم گیره…
نبودنت دیگه چه دلگیره…
وقتی که عکساتو میبینم..
بی اختیار گریم میگیره…
دیگه نیستم …دل تو راحت شه…
تو خواستی رابطه هامون قطع شه…
کی فکرشو میکرد یه روزی واسه ما جدایی از هم یه عادت شه؟؟؟!!!

♥♥ اس ام اس عاشقانه ♥♥

دل عاشق مثه الماسه،خیلی قشنک و محکم،هیجکس نمیتونه واردش بشه،
و اکر کسی وارد شه دیکه نمیتونه خارج بشه،
فقط یه راه داره،
باید بشکنیش…

♥♥ اس ام اس عاشقانه ♥♥

کسایی لایک کنن که وقتی کنار عشقشون راه میرن یه بغض ته گلوشون همیشه هست از بس دوسش دارن …

♥♥ اس ام اس عاشقانه ♥♥

آه … زمستان چقدر زیباست…
میپسندم زمستان را که معافم می کند؛
از پنهان کردن دردی که در صدایم میپیچد
و اشکی که در نگاهم میچرخد،
وبه همه می گوییم سرما خوره ام…

♥♥ اس ام اس عاشقانه ♥♥

تنهایی چیزهای زیادی به انسان می آموزد
اما تو نرو
بگذار من نادان بمانم!!!

♥♥ اس ام اس عاشقانه ♥♥

وامانده ام که تا به کجا می توان گریخت،
از این همیشه ها که ندارند باورم ،
حال مرا نپرس که هنجارها مرا
مجبور می کنند بگویم که بهترم…

♥♥ اس ام اس عاشقانه ♥♥

می گوید: کلمات گـــــــــــاهی بار معنایی خود را از دست می دهند …
این روزها ” دوستـــــت دارم ” ها دیگر قلــــــب کســـی را به تپش وا نمیدارد !
و گونه کسی را سرخ نمیکند !
فرستنده : amir

44628
1
108

بی تو حتی بهانه ای برای فال گرفتن ندارم…
میبینی با رفتنت حتی کوچکترین دلخوشی ها را هم از دنیای کوچک من گرفته ای

♥♥ اس ام اس عاشقانه ♥♥

فقط باش….
همین که هستی کافیست…!
دور از من…..!
بدون من….!
چه فرقی میکند؟؟؟
گل میخری!! خوب است!!
برای من نیست؟!
نباشد!!!
همین که رختمان زیر یک آفتاب خشک میشود کافیست…..
دلخوشم به این حماقت شیرین….

♥♥ اس ام اس عاشقانه ♥♥

تو دنیا4چیز ازهم سیرنمی شن:
(عاشق ازمعشوق)
(چشم ازنگاه)
(زمین از بارون)
(من از تو)

♥♥ اس ام اس عاشقانه ♥♥

سلام عـاشقا…بعد از 3 سال و4 ماه بالاخره به عشقم رسیدم. خدا کمک همه کنه

به هر دری زدم که تو آروم بگیری / حالا که خوبه همه چی توداری میری
اگر چه رفتی عزیزم با عشق تازه / ولیکن این در رو به تو همیشه بازه … (مجید خراطها)

♥♥ اس ام اس عاشقانه ♥♥

خدایا زیباترین لحظات را نصیب مادرم کن
که زیباترین لحظاتش رابه خاطر من از دست داد
بزن لایکو به افتخار مامانای گل

♥♥ اس ام اس عاشقانه ♥♥

اے کاغذ سپید کہ همه ے دردهایم را بہ دوش میکشے، یکبار دیگر رویت مے نویسم :
/ بے نهایت دوستش دارم / …!!

♥♥ اس ام اس عاشقانه ♥♥

خدا خودش میدونه تنهایی یارمونه، قسمت ما نبوده، عشق های این زمونه، خدا خیلی مهربونه، حق ما رو میگیره از عشق های زمونه

♥♥ اس ام اس عاشقانه ♥♥

باش بامن که همه رهگذران می گذرندهمه خوبندولی خوب ترازخوب تویی.

♥♥ اس ام اس عاشقانه ♥♥

مهم این نیست که در عشق شکست بخوری، مهم این است که در عشقی
که به خدا داری شکست نخوری . . .

♥♥ اس ام اس عاشقانه ♥♥

رایت مینویسم. . . .مانند آن پسرک نابینایی که هروز برای ماهی مرده اش غذا میریزد. . .

♥♥ اس ام اس عاشقانه ♥♥

همین ک آرزوهایم را خاک کردم ب ارامش رسیدم…
چه ساده بود خوشبختی…!!

♥♥ اس ام اس عاشقانه ♥♥

ســــــــــــخــــت یــــعـــنــی:
بــــعد از ســـه مـــاه زنـــــگ بــــزنی بـــه کـــسی کـــه یــه زمــان لیــلی و مجــنون بــودید بــرا خـــودتون…
بـــعد اون وســـط حـــرفش بــــگــه:
مممممممممم…راســــتی اســـمـت چــی بــود ؟؟؟

♥♥ اس ام اس عاشقانه ♥♥

ﻫـــﻤــﯿــﺸــﻪ ﻧــــﻪ
ﻭﻟــــﯽ ﮔـــﺎﻫـــﯽ
ﻣــﯿــﺎﻥ ﺑـــﻮﺩﻥ ﻭ ﺧـــﻮﺍﺳــﺘـﻦ
ﻓــﺎﺻـﻠــﻪ ﻣـــﯽ ﺍُﻓــﺘــﺪ
ﻭﻗـﺘــﻬــﺎﯾـــﯽ ﻫـــﺴــﺖ ﮐـــﻪ
ﮐــﺴــﯽ ﺭﺍ ﺑـــﺎ ﺗــﻤــﺎﻡ ﻭﺟـــﻮﺩ ﻣﯿﺨﻮﺍﻫـــﯽ
ﻭﻟــــــﯽ ﻧــﺒـــــﺎﯾــــﺩ ﮐــﻨـــﺎﺭﺵ
ﺑــــﺎﺷـــﯽ …

♥♥ اس ام اس عاشقانه ♥♥

چیـزی نمیـخـواهَم جـز . . .

یـکــ اتــاقِ تـاریک

یـکـ مـوسیقـے بے کَلآم

یـکـ فنجـآن قهـوه بـه تَلخـی ِ زهـر !

وَ خـوآبـے بـه آرآمـے یـکــ مـَرگ هَمیشـگـے …!

♥♥ اس ام اس عاشقانه ♥♥

اگر نهال های جنگل
بدانند،
روزی تن هاشان
دسته ای در دستان
تبر یه دوشان
خواهد شد
مثل من
،
شاید، هرگز
دل تنگ باران
نشوند .

♥♥ اس ام اس عاشقانه ♥♥

بیا یک شب جاهایمان را عوضــــ کنیــم..
مـن معشوقــه مـی شومــــ
و تو عاشــــق باشــــ
مـن خیانــت مـی کنــم و تــو فراموش کـن…
سـختــــه نــه؟

♥♥ اس ام اس عاشقانه ♥♥

(تیکه ی جدید به اونی که دوسش دارین: )
“عزیزم تو افق شو من خودم محوت میشم”!!!

♥♥ اس ام اس عاشقانه ♥♥

گـــفـتــه بــودم چـــو بــیــایـــی غـــم دل بــا تــو بــگــویــم
چـــه بــگــویــم کــه غــم از دل بـــرود چــون تــــو بــیــایــی…؟

♥♥ اس ام اس عاشقانه ♥♥

گـــر بــیــایی دهــمــت جـــان
گـــر نــیــایی کــشــدم غـــــم
مـــن که بــایـــســتــی بمــیــرم
چـــه بیــــــایــــــــــی…
چـــه نیـــــایــــــی…!

♥♥ اس ام اس عاشقانه ♥♥

چند بار بگویم این دنیا ظرفیت عشقهای فوق العاده را ندارد! عادی باشید! همین..

♥♥ اس ام اس عاشقانه ♥♥

غصه مرا کشت!!‏
وقتی دیدم..
دست به سینه ایستاده ای!!‏
من تمام راه را..
برای آغوشت دویده بودم!‏

♥♥ اس ام اس عاشقانه ♥♥

دوستش دارم ولی او دیگران را دوست دارد
هرکجا پامیگذارم در گذر گاه نگاهش
من زمینش میشوم او اسمان را دوست دارد
ساده ام عادت ندارم عشق را بازی بگیرم
او ولی در عاشقی بازی گران را دوست دارد

♥♥ اس ام اس عاشقانه ♥♥

کاش میفهمیدی…
میفهمیدی که چقدر دوست دارم.
که بدون تو نمیتونم.
که تو دنیایه منی.
که تمومه رویاهامو با تو میسازم.
که تمومه آرزوهام به تو ختم میشن.
کاش میدونستی.
کاش…!!

♥♥ اس ام اس عاشقانه ♥♥

“خـــاطــرات عــــاشــقانـه لابستر”
گـــوشــیشو گــرفـــتم اســاشو بــخونــم…
دیـــدم از یــه شــخصـی بــه اســم ِ (MY FLOWER) خـــیلی اس اومــده بــراش…
یــکیشو بــاز کــردم دیــدم بـــعلــه اســه خــودمــه و ایــشون اســم ِ مــنو
(MY FLOWER) ســیو کـــرده…:))))
گـــُفــتم :خــانومـم بــا ایــن اِسم پــاک مــنو شــرمنده کـــردیــا …
گــــُف:خـــواهـش مــیکنم قــابلی نــداشــت:)))
راســتی حــبیب تــو اســمه مـــنو چــی ســیو کـــردی؟؟؟
مــن:بــیخــیال…
گـــُفت:بــده گـــوشــیتو بــبینـم!!!
بــعد گــوشـیمو از دســتم کـــشـید رفــت تـــو مــخاطبین داد زد:
چـــــــی؟؟؟فــــاطـــی؟؟؟
مـــن داشــتم مـــیترکــیدم از خـــنده..!!!
گـــوشــیرو داد دســتم گـــُف:یـــاللا عــوضــش کــن!!!
بــا خــنده گـــفــتم:چــی بذارم؟؟؟چــش قــشنگ خــوبـه؟؟؟
نــــه!!!اصــــن بـــده خـــودم عـــوضـــش کـــنم…
بــــعله…ده ثــانیــه بـــعد گـــوشـیمو گـــرفــت جـــلو چــشمم…
اســـمــه خــودشو ســیو کـــرده بـــود:(MY LOVE)
یـــادش بـــخیر…

♥♥ اس ام اس عاشقانه ♥♥

تا کــــی فقط جمعه ها یادش بیافتیم؟
این خیلی دردناکـــه…
کسی که مارو هر شب تو نماز شب هاش دعا میکنه رو فقط یک بار در هفته اون هم با دیدن غروب دلگیر جمعه یادش کنیم…
تازه اگه یادش کنیم…
بیایـــــد با صدای بلند و رســــا برای ظهــــورش این جمله رو بخونیم:

اَللّهُمَ عَجّــــِلْ لِــــوَلیـــــِکَ الْـــفــَــرَجْ

♥♥ اس ام اس عاشقانه ♥♥

دبستان که بودم ازم پرسیدن علم بهتره یا ثروت؟ منم واسه خود شیرینی نوشتم تو دفتر انشام که علم بهتره…
ولی بهش اعتقاد نداشتم، البته به ثروتم اعتقاد نداشتم، هنوزم ندارم… مثلا اگه آدم سالم نباشه علم و ثروت به چه دردش میخوره؟؟؟ پس سلامتی از همه مهم تره نه؟ نه!
یه خورده که گذشت فهمیدم یه چیز هس که از ثروت و علم و سلامتی مهم تره واون… اون…ممممممممممم… بی خیال…!

♥♥ اس ام اس عاشقانه ♥♥

در بیکرانه زندگی دو چیز افسون و حیرانم میکند:
اول؛ آبی دریا که میبینم و میدانم که نیست!
دوم؛ صفای باطن زیبات که نمیبینم ولی میدانم که هست…

♥♥ اس ام اس عاشقانه ♥♥

یک بغل از ارزوهای محالی…

تا ابد چشم انتظاری…

فکر پایان و جدایی…

ترسم از این است که شاید

در نگاهت من بیابم ردی از یک بی وفایی…

♥♥ اس ام اس عاشقانه ♥♥

I Love You For The Last Sunset
تا آخرین غروب دنیا دوستت دارم.

♥♥ اس ام اس عاشقانه ♥♥

چگونه دست دلم را بگیرم ودر کناردلتنگیی هایم قدم بزنم در این خیابان که پر از چراغ و چشمک ماشینهاست…!!
نه آقایان:مسیر من با شما یکی نیست از سرعت خود نکاهیدمن آداب دلبری را نمی دانم…

♥♥ اس ام اس عاشقانه ♥♥

کاش همانطور که از شکستن تکه ای شیشه بر میگردی و نگاهش میکنی، وقتی دل مرا شکوندی 1بار بر میگشتی و فقط نیم نگاهی میکردی

♥♥ اس ام اس عاشقانه ♥♥

روزگــار اسـتــاد فـرامـوشـی هـاسـت،
امـیـدوارم شـاگـردش نبـاشـی … !!!

♥♥ اس ام اس عاشقانه ♥♥

گلایه عیبی ندارد ؛ اما کنایه ویران می کند !

♥♥ اس ام اس عاشقانه ♥♥

وقتی کسی رادوست داری باید زیباییهایش رابیرون بکشی وتلخی هایش راصبرکنی…!!هیچکس کامل نیست…

♥♥ اس ام اس عاشقانه ♥♥

قرعه کشی تمام شد…
تو به اسم دیگری درآمدی…
تقدیر جای خود…
اما لااقل اسم مرا هم در کیسه ات می انداختی!

♥♥ اس ام اس عاشقانه ♥♥

دستمال کاغذی؛

این روزها فهمیده مرد هم گریه می کند

از بس با اشک های روی گونه ام هم قطارش کردم

از بس نیامدی…

ولی من هنوز دوستت دارم را یادم نمی رود…

حتی اگر تمام دستمال کاغذی های دنیا

بفهمند…

مرد هم گریه می کند…

♥♥ اس ام اس عاشقانه ♥♥

هنوز هم میخواند

از زیبایی های موحش تو

جیغ عطری که در باد می شنوم…

(حسین صداقتی)

♥♥ اس ام اس عاشقانه ♥♥

قلبم میگیره بی تو/ گریم میگیره بی تو/ سردن دستای من هردم/غمهای من بیشتر میشه بی تو عشقه من /اخ “اگه” میشد بشی مال من

♥♥ اس ام اس عاشقانه ♥♥

کجای این دنیا، پشت کدامین پنجره می توان ایستاد و به تو فکر نکرد

♥♥ اس ام اس عاشقانه ♥♥

عاشقانهــ دوستت می دارم♥
عاشقانهــ تو رو در قلبم خود دارم♥
عاشقانهــ تو رو چون جان خود دارم♥
عاشقانهــ تو رو اندازه دنیا دوست می دارم♥
عاشقانهــ دوستت می دارم دوستت می دارم♥

♥♥ اس ام اس عاشقانه ♥♥

فاصله،حکم دیواری است برای ندیدن ولی ندیدن،هرگز،حکم فراموشی نیست.چه زیباست به یاد هم بودن.

♥♥ اس ام اس عاشقانه ♥♥

دوستت دارم دانم که تویی دشمن جانم، از چه با دشمن جانم شده ام دوست ندانم

♥♥ اس ام اس عاشقانه ♥♥

دریا هر جا بره ساحل بازم کنارش میمونه…
ساحلتم دریای من

♥♥ اس ام اس عاشقانه ♥♥

هر روز و هر شب از خدا / بدون فقط تو رو میخوام
نگو واست غریبه ام / نگو تو خابت نمیام
بگو تو هم دوسم داری / بگو که دلتنگم میشی
من فقط از خدا میخوام / دوباره مهربون بشی
مجید خراطها

♥♥ اس ام اس عاشقانه ♥♥

هی تو لعنتی …
کاش نجابتش را بهانه رفتنت نمی کردی تا با دیدن هر هرزه ای به خودش نگوید : اگر مثل این بودم او نمی رفت

♥♥ اس ام اس عاشقانه ♥♥

حافظه آدم های غمگین قویست . خوب می دانند کجای کدام خیابان، آن روز مرده اند

♥♥ اس ام اس عاشقانه ♥♥

خاکستر سیگارم را از پنجره به بیرون می ریزم
آی آدم ها … دنیای شما زیر سیگاری من است

♥♥ اس ام اس عاشقانه ♥♥

گفتی ک دگر در تو چنان حوصله ای نیست
گفتم ک مرا دوست نداری گله ای نیست
رفتیو خدا پشتو پناهت ب سلامت
بگزار بسوزد دل من مسئله ای نیست

♥♥ اس ام اس عاشقانه ♥♥

خداوندا دست هایم خالی ستو دلم غرق در ارزو
یا ب قدرت بیکرانت دست هایم را توانا گردان
یا دلم را از ارزو های دست نیافتنی خالی کن

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: